Spyhunter 4 är en adaptiv malware upptäckten och flyttande redskap. Den har en mängd användbara funktioner som hjälper dig rensa din dator och hålla den säker och skyddad från olika Internet-baserade parasiter. Security tool har ett användarvänligt gränssnitt, vilket innebär att även oerfarna datoranvändare har svårigheter att genomföra olika aktiviteter med den. Spyhunter har för tillfället två olika versioner – Spyhunter fri och Spyhunter registrerad version.

Den fria versionen av verktyget ger en kraftfull scanner som gör att du kan kontrollera status för ditt system. SpyHunter registrerade versionen, å andra sidan, innehåller flera funktioner inklusive System vakter, nätverk Sentry, Spyware HelpDesk och mer. Nedan finner du en mer detaljerad beskrivning av dessa nyttiga funktioner, som bör hjälpa dig att bestämma om du vill ladda ner Spyhunter på din PC.

Spyhunter 4 Scanner

Scanner skannar omfattande datorns filer, registret, cookies och minne. Det visar du listan över alla potentiellt skadliga filer, när skanningen är klar. Du kan visa detaljerad information om dessa hot eller du kan ta bort dem genom att klicka på ”Börja ta bort”. En annan användbar aspekt av skannern är att det tillåter dig att välja specifika avsnitt på datorn, så du inte behöver utföra en fullständig genomsökning varje gång.Spyhunter Scan

SpyHunter System vakter

System skydd innehåller sådana skyddskomponenter som Active X-kontrollen, processtyrning och registren skydd och använder dem för att helt skydda ditt system från malware, trojaner, rootkits, adware, rogue anti-spyware och andra potentiellt oönskade och skadliga program. Den blockerar alla obehöriga processer för att stoppa skadlig kod från att infektera din dator. Det kan du övervaka och kontrollera alla systemprocesser och fatta beslut om hur verktyget bör handskas med dem också.System Guard

Nätverket Sentry av Spyhunter

Nätverket Sentry är en ännu en viktig funktion, som ger dig full kontroll över dina nätverksinställningar och förhindrar skadliga attacker på din Internet-anslutning. Den här funktionen skyddar även din hosts-fil som andra Windows-systemfilerna från att ändras av illvilliga program.

DNS SettingsSpyware Helpdesk

Spyware HelpDesk är en av de viktigaste Spyhunter funktionerna. Med dess hjälp kan du ansluta till dator experter som hjälper dig ta bort alla frågor, som inte kunde tas bort automatiskt. HelpDesk har två tjänster: anpassade fixa System, som tillåter tekniker för att skapa en anpassad malware fixa och avsluta särskilda smitta, och Spyhunter Support Ticket System, som ger dina önskemål, synpunkter eller frågor direkt till tekniska supportteam.

Spyware HelpDeskSpyhunter kommer med en mängd andra användbara funktioner inklusive Skanna schemaläggare, uteslutningar, BackUp och mycket mer. Några av de andra funktionerna kan vara särskilt relevanta för mer erfarna datoranvändare. I allmänhet, måste det anges att Spyhunter-4 är en av ledarna på dagens marknad av anti-malware verktyg. Det har nämnts i respektabel källor som Forbes, CNBC, CNN.com, m.fl. Säkerhetsprogrammet har testats och validerats av West Coast Labs och säkrade och krypterad med GeoTrust. Du kan ladda ner Spyhunter från vår sida och börja dra nytta av dess fördelar direkt.

Fungerar med: Windows XP (32-bit)(SP2), Windows Vista (32-bitars och 64-bitars), Windows 7 (32-bitars och 64-bitars), Windows 8 (32-bitars och 64-bitars)

Spyhunter 4 Malware Removal ToolDownload Spyhunter